چگونه به درمان پروتئینوری و آسیب های کلیه به علت به FSGS

سه شنبه 7 خرداد 1392
ن : lafee

چگونه به درمان پروتئینوری و آسیب های کلیه به علت به FSGS

چگونه به درمان پروتئینوری و آسیب های کلیه به علت به FSGS

گلومرولواسکلروز فوکال سگمنتال (FSGS)، یک اختلال کلیوی است که با اسکلروز گلومرول که فیلتر در kidneys.As فیلتر اختلال هستند، آن را باعث خواهد شد نشت پروتئین در ادرار به نام proteinuria.Proteinuria شاخص آسیب جدی کلیوی است. چگونه به درمان پروتئین و صدمه به کلیه ها با توجه به FSGS؟

پروتئینوری در FSGS

پروتئینوری نیز آلبومینوری یا ادرار نامیده می شود یک بیماری است که در آن ادرار حاوی مقدار غیر طبیعی از کلیه protein.Your می تواند مواد زائد را از خون خود را فیلتر در حالی که حفظ اجزای نیازهای خود را از جمله proteins.However بدن، در FSGS، که از گلومرول زخم و آلبومین است. نکروزه، که می تواند اجازه می دهد تا پروتئین را از طریق فیلتر از کلیه شما عبور کند، باعث پروتئینوری.

در صورتی که پروتئین اضافی در ادرار وجود دارد، بیماران مبتلا به FSGS علائم و نشانه های زیر را تجربه کنند.

ادرار کف آلود

و تورم

افزایش وزن

پروتئینوری یک شتاب دهنده قابل توجهی از زوال عملکرد کلیوی FSGS.If است آن است بدون درمان رها شود، آن را به نارسایی کلیه در چند سال پیشرفت. بنابراین، مهم است برای کنترل پروتئینوری موثر.

چگونه به درمان پروتئینوری در FSGS؟

بیماران مبتلا به FSGS و پروتئینوری باید نمک را در رژیم غذایی خود محدود می کنند. محدودیت خفیف در مصرف پروتئین باید به بیماران توصیه می شود.

داروهای گیاهی چینی و ایمونوتراپی به افراد مبتلا به FSGS و پروتئینوری پیشنهاد شده است.

داروهای گیاهی چینی تونیک بافت های کلیوی هستند و می توانند به خود بازسازی tissues.As اختلال کلیه شرایط بیماران از فردی به فرد دیگر متفاوت است را تحریک، گیاهان نیز متفاوت است. شما هرگز نباید داروهای گیاهی چینی بدون مشورت با یک پزشک طب گیاهی چینی.

FSGS یک اختلال خود ایمنی است که در آن پاسخ غیر طبیعی سیستم ایمنی باعث آسیب به glomeruli.Immunotherapy می تواند اختلال عملکرد صحیح سیستم ایمنی کمک و بازسازی سیستم ایمنی بدن طبیعی است. بنابراین، می توان آن FSGS به طور کامل درمان کنند.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.